28 Ekim 2013 Pazartesi

Yılmaz Erdoğan-Hijyenik Aşklar

*Herşey daha önce yaşanmış…Kullanılmış ilişkilerdeki ikinci el ucuzluğunu aşk zannediyoruz.Hayır o sözler söylendi, hayır o şarkıya ağlandı daha önce…Hayır o çiçekler birer pahalı klişelerden ibaret.Kırmızı aşk demekmiş! Yok ya? Bütün aşklar yanı şey demek değil ki.Sarı gül ayrılık anlamına gelirmiş!Hadi oradan! Kim uyduruyor bunları? Hangi çiçek toptancısı isim verebiliyor binlerce şairin milyon yıldır adlandıramadığı şeylere?

Aşkı, ayrılığı, sevdayı şairlerden daha kolay anlatıyor çiçekler!Parasını ödeyin yeter…Doğum günlerini, evlilik yıldönümlerini bir hafta önceden hatırlayın yeter…Yerli yerinde olsun klişeleriniz.Şarabınız ve mumlarınız hazır olsun…Sevmek için iyi bir yürekten çok aksesuarlarınızın tam olması önemlidir.

Ben bu özel günleri hep unuttum….yani mart ayında herhangi bir günü birlikte olduk diye sene-i devriyesini neden kutlayayım ki.İnsan nasıl berbat bir duruma düşer bazen…Eve girersin, ışıklar söndürülmüş, mumlar yanmaktadır….O saniye anlarsın, o gün senin unuttuğun özel bir gündür….Allah’ım neydi bugün?     Ayın kaçıydı?    Daha da önemlisi hangi aydayız?

Hep küstüler bana hayatım boyunca. Sevmedim, sevdiysem de önemsemedim zannettiler…Yanıldılar.Seviyordum önemsiyordum. Önemsemediğim daha doğrusu anlamadığım klişelerdi…Sevdam fazla sadeydi.Aksesuarlarım eksikti...Hala da eksiktir.


*İyi havaları sevmez şairler,yağmur çocuğudur onlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder